joi, 1 aprilie 2010

Sinceritatea ne omoara


Am incercat de ceva vreme sa imi dau seama ce se afla in capul unui baiat, dar se pare ca nu reusesc sub nicio forma. Este cumva gol, sec, plin cu tarate ? Nu cred, pentru ca Einstein, Pitagora, Mozart, Schubert, Chopin si multi altii au fost barbati.
Insa ma uit din departare la ei cum trec strada si ras, chipurile lor atat de expresive par sa rada de neputinta noastra, a fetelor. De ce sunt oamenii atat de greu de inteles ? Poti sa plangi, sa ste zbati, poti sa induri si sa tanjesti, ei niciodata nu isi dau seama.
Cat timp a trecut ? Nu stiu nici eu, dar parca o eternitate. Stii, fetele plang dupa baieti si nu se tem sa arate ceea ce simt. Dar ei sunt prea prosti sa vada adevarul. Daca tu, pamanteanule, cunosti vreun baiat care are capul destul de normal incat sa stie ce se intampla in jurul lui (in afara de cine a castigat nu-stiu-care meci de fotbal si ce a mai facut nu-stiu-care tip cu o tipa), atunci te rog sa imi spui si mie, pentru ca eu nu stiu niciunul.

Concluzia mea este aceasta. Dupa aproape 15 ani de existenta, eu nu reusesc nici pana acum sa deslusesc gandurile unui baiat, cu atat mai putin ale acelui baiat. Pana la urma noi, fetele, suntem cele mai evidente. Si cele mai sincere.

Un comentariu:

  1. nici baietii nu cred ca te pot intelege pe tine deci sunteti chit . mai ales acel baiat :D

    RăspundețiȘtergere

Cititorii au incercat sa ma omoare azi :