sâmbătă, 27 martie 2010

Suntem niste dive, duda =))


A venit si acest timp. Speram ca o sa pot sa mai astept pentru ca ma tem pentru viata mea (avand in vedere faptul ca atunci cand o sa vada asta, o sa vina sa ma omoare). Astazi, va voi vorbi despre o alta prietena, care imi este foarte draga prin simplul fapt ca zambetul ei ma insenineaza.

Deea

Unii ar putea spune ca este doar o colega, dar pentru mine este mai mult. Stiti acele clipe in care pur si simplu iti vine sa mori pentru ca un profesor te-a scos din sarite ? Sau atunci cand te trezesti prost de dimineata si vrei sa omori pe toti cei care te deranjeaza ? Sau atunci cand cineva iti fura placinta de dimineata si vrei sa faci o criza de nervi ?
Ar mai fi multe situatii. Pentru fiecare dintre acestea, ea ma face sa zambesc din nou. Nu stiu cum reuseste, dar are un ras colorat si nu ma pot abtine sa nu ii zambesc si eu inapoi. Desi trebuie sa recunosc, ma cam calca pe nervi faptul ca nu cedeaza la ochii mei de catelus nevinovat (adica, cine poate rezista ?)

Deea nu este una dintre acele eprsoane care crede ca eu sunt un om normal si care actioneaza absolut normal si are o gandire normala. Deea crede ca nimic in legatura cu mine este normal. Deea este sincera, mi-a spus direct in fata ca sunt un fenomen al naturii. Si sinceritatea ei ma bucura.

Intr-un final, m-a rugat ca daca vreodata voi scrie despre ea, sa mentionez pariul nostru. Deea a promis ca daca pana la 28 de ani ma casatoresc cu o anumita persoana, ma va duce in Dubai. Acest post pecetluieste pariul nostru. Nu-i asa, Deea, ca acum nu mai poti sa dai inapoi ?

I love you.

Un comentariu:

Cititorii au incercat sa ma omoare azi :