sâmbătă, 3 aprilie 2010

Ochii tai


"Imi place cum ma privesti uneori, plin de inteles. Acele priviri pe care numai eu le pot interpreta, vreau sa ramana ale mele pentru totdeauna. Iar atunci cand ochii tai imi vor privi chipul, vreau sa ma vad in ei, stralucind, iar tu vei straluci in ai mei.
Acum, a ochilor tai culoare nu o cunosc, dar stiu ca sunt acolo, undeva, urmarindu-ma. As vrea sa iti vad chipul, sa te simt aproape, sa stiu ca esti acolo, imi este frica sa nu pleci. Atunci cand sunt singura, umbra ta vegheaza asupra mea si imi reda din nou buna dispozitie.

As vrea sa te privesc si eu unaori, plin de inteles. Iar atunci tu ai sti ce spun privirile mele si ai zambi, acel zambet pe care vreau sa il pastrez in inima mea. Vreau sa iti sarut buzele, obrajii, chipul. Vreau ca tu sa ma saruti inapoi si sa zambesti atunci cand eu o sa rad si o sa iti spun ca ma strabat fiorii, de la atingerea ta.

Esti acolo ? Daca da, curma-mi suferinta si arata-te. Lasa-ma sa vad cine esti, lasa-ma sa te imbratisez, sa iti spun ca mi-a fost dor.
Esti acolo ? Daca da, vreau sa te vad zambind, chiar daca este pentru ultima data.
Eu sunt aici, astept, dar asteptarea mea dureaza prea mult. Cat va mai dura pana vei veni ? Eu nu pot sta aici la infinit, la rascruce, voi pleca odata. Intrebarea este...
Vii cu mine ?"

Un comentariu:

  1. I really know that not my comment is being awaited but some other's, but I'm also interested who this story is being dedicated to, so I'll just have to wait and see for myself.If it was me that boy, I'd say "yes"...but I'm not. It's sad just to look at some other's sadness...

    RăspundețiȘtergere

Cititorii au incercat sa ma omoare azi :