marți, 27 aprilie 2010

Itoshii no Onee-san


Astazi, vreau sa impartasesc ceva cu toti cei care au fost in aceasta situatie, care nu au fost, cei care vor fi si care, chiar daca le este necunoscuta intampalrea, cunosc sentimentul.
Am realizat astazi, dupa ce te-am ascultat povestind, ca lucrul cel mai de pret pentru mine este iubirea, in toate felurile ei. In visul tau, am plans pentru ca tu, prietena mea cea draga, mi-ai luat baiatul pe care il iubeam. Si te-am acuzat de tradare si am tipat la tine si m-am comportat ca o tampita.
Ascultand cum povestesti, mi-am dat seama ca in orice moment al vietii am putea ajunge noi doua in aceasta situatie, iubind acelasi baiat si el, la randul lui (sau nu), iubind pe una dintre noi. Stand si gandindu-ma, am ajuns la concluzia ca nu vreau sa ajung vreodata sa simt ceea ce eu din vis am simtit.
Daca stai bine si te gandesti, ca si vremea, baietii sunt schimbatori. Ba sunt indragostiti de tine, ba uita ca trebuie sa apara la o intalnire, te suna, tii dai flori si isi cer iertare, dar apoi uita de aniversarea voastra si iar de la capat. Cum spuneam, ei sunt trecatori, daca pot folosi acest termen. Ca si intr-unul dintre posturile mele trecute, declar sincer ca nu voi pricepe niciodata ce este in capul lor, dar nici nu vreau sa inteleg pentru ca sunt sigura ca nu as face decat sa ma ranesc.
Pentru o fata, insa, cel mai mare dusman nu este un baiat. Baietii sunt inofensivi si daca esti atenta si nu il lasi sa ajunga prea departe in inima ta, vei putea sa te feresti. Ceea ce este cel mai greu de prevazut este tradarea unei prietene. In general, fetele sunt cele mai periculoase. They pretend to be your best firend and then they stab you in the back.

Insa eu nu ma tem. Am gasit persoanele potrivite alaturi de care pot sa imi petrec viata linistita. Tu esti una dintre ele si cea care mi-a fost alaturi inca de cand m-am nascut. Ne-am certat, am plans una pentru alta, am ras impreuna si ne-am distrat, pot sa spun ca nu regret niciunul dintre momentele petrecute impreuna.
Acum, pot sa spun tare si clar ca nu imi pasa ce baieti vor veni, ce se va intampla, nu voi lasa pe niciunul sa raneasca cat de putin aceasta legatura pe care noi doua o avem. Iti promit, acest element momentan necunoscut (care poate nu va exista niciodata) numit el nu va avea niciun cuvant de spus in ceea ce se numeste our friendship.

Aishiteru, Onee-chan !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cititorii au incercat sa ma omoare azi :