joi, 29 aprilie 2010

O sa te bantui !


Yeah, it's your turn now, my sweet mommy.

Reira

Pot sa spun ca inca de cand ne-am cunoscut, ne-am inteles foarte OK. Eram amandoua fane anime si discutam foarte mult despre asta, si a trecut primul an, al doilea, al treilea, si ajung acum la sfarsit de drum, dupa mult timp in care mi-am spus ca nu voi plange cand voi termina clasa a VIII-a, sa cred ca nu voi putea sa ma abtin.
Stau si imi spun ca voi intra in clasa de dimineata, iar tu nu vei mai fi acolo sa imi faci cu mana si sa imi spui ca sunt nebuna. O sa fie ciudat, o sa ma simt chiar sanatoasa la cap.

Probail ca la inceput nu a fost ceva foarte profund (este o subiectiva, da), dar mi-am dat seama ca, pe parcurs, ai devenit una dintre prietenele de care nu ma pot lipsi sub nicio forma. Am constatat ca de fiecare data cand te incrunti, te uiti la mine si imi spui : "Oana ! Inceteaza !", eu nu vreau decat sa rad si sa ma bucur ca esti acolo sa ma injuri (nu cu voce tare, dar situ ca o faci de fiecare data).
Acum stau si ma gandesc, chiar daca in acest moment ai veni la mine si mi-ai spune ca sunt cea mai proasta persoana de pe pamant si ca ar trebui sa ma arunc pe geam, nu as plange, nu as fi trista, ci as zambi pentru ca as stii ca spui asta ca sa imi faci un bine. Pentru ca si tie iti pasa de mine la fel cum mie imi pasa de tine.

Stiu ca nu are niciun inteles tot ce am scris eu aici, dar imi este foarte greu sa ma exprim in legatura cu prietenia noastra. Este ceva indispensabil, dubios si foarte hilar. Dar, totusi, sunt fericita ca esti acolo si stiu ca atunci cand voi avea nevoie de un umar pe care sa plang sa nu vin la tine, pentru ca nu vei face decat sa ma inveselesti si sa imi stimulezi simtul artistic (evident, glumele noastre sunt arta).
Iar in incheiere, ca sa iti aduc un omagiu, iti spun ca sunt alaturi de tine si nici atunci cand voi muri, nu voi inceta sa te bantui in fiecare noapte.
Suki desu !

3 comentarii:

  1. blogspot tampit mi-a sters comm-ul.Plec la wordpress-ul meu.
    URA, eu te omor prima.
    Nu te ingrijora ca daca esti trista, prin cateva telefoane se rezolva, il chemam pe .....

    RăspundețiȘtergere
  2. blogspot idiot, iar
    te va bantui si asa, te injura de mai multe ori (citirea mintilor, a expresiei fetei)
    PS Doamna Ioana tocmai ti-ai spus numele, urmeaza si numele de fam, Mada
    week-end placut sa nu ma bantui ca am geamul inchis si usa ferecata

    RăspundețiȘtergere
  3. aaaahhh ! nu vreau sa chemam pe nimeni ! ai priceput ? sunt bine si asa...
    si ce daca mi-am dat numele ? adica, daca nu l-as fi spus, nu ar fi fost un citat in adevaratul sens al cuvantului. adica...
    nu conteaza !
    thanks for the comm ! >:D<

    RăspundețiȘtergere

Cititorii au incercat sa ma omoare azi :