duminică, 2 mai 2010

Dependenta


"Imi place sa te vad venind din departare, iar tu imi zambesti dulce, asa cum numai tu stii. Ochii tai stralucesc in lumina soarelui, zambind, in timp ce pe chipul tau se contureaza un ras melancolic, dar fericit. "Ma asteptai ?" Iar eu dau din cap in semn de aprobare si zambesc, stiind ca nu voi putea fi mai fericita de atat.
Imi place sa iti simt mana pe chipul meu, ca o atingere duioasa si dulce a verii. Degetele tale reci imi mangaie pielea, urmarind conturul obrazului, al barbiei, oprindu-se pe buze. Iar tu rosesti. "Pot sa te sarut ?" Eu zambesc si ma ridic pe varfurile picioarelor, asteptand.
Imi place sa ma imbratisezi, sa te simt cat mai aproape de mine. Eu imi sprijin capul de pieptul tau, tu iti incolacesti bratele in jurul meu si stam asa, in liniste, asteptand inserarea la umbra unui copac batran. Iti simt caldura corpului si iti inspir parfumul dulce de iasomie. "Ti-e frig ?" Eu dau din cap in semn ca nu. Niciodata nu ar putea sa imi fie frig in bratele lui.
Imi place chipul lui, atingerea rece ce trimite fiori de gheata pe chipul meu, parfumul lui imbatator, aproape ca un drog. As vrea sa il vad in fiecare zi, sa imi mangaie obrajii, sa imi sarute buzele, sa ma imbratiseze.
Ah ! Ma omoara... dependenta asta."

Un comentariu:

Cititorii au incercat sa ma omoare azi :