marți, 23 martie 2010

A damned, damned, damned day


Astazi, promit ca incetez sa ma mai ingrijorez. Doar pentru astazi.
Mi-am dat seama ca nu are rost sa incerc sa schimb ceva ce trebuia sa se intample, pot doar sa privesc in urma si sa visez la ce ar fi fost. Evident, daca ma dau batuta nu inseamna ca o sa incetez sa il mai blestem (te blestem -___-).

Probabil ca aproape nimeni nu prea intelege ce spun eu aici, dar problema nu este cu voi, este cu mine. Intr-adevar, tocmai am avut o cadere nervoasa (da, iar) si nu sunt in stare nici pana acum sa gandesc logic. Acel profesor incearca sa ma scoata din minti si nu cred ca mai merita sa plang (am facut-o deja destul pentru toata saptamana).

Asa ca, daca vreti sa ma incuratai si sa ma ajutati sa trec peste momentele dificile, apelati numarul de telefon zero sapte patru doi doi noua sase sase ix ix si donati 100 euro ^^
Nu, acum chiar glumeam. Un comentariu dragut ar fi de ajuns, chiar daca nu ma cunosti. Mi-ar lumina ziua.

Arigatou ! ^.^

2 comentarii:

  1. stiu cum e :-j
    una din zilele alea cand totul iti merge prost...park nu se mai termina :)
    bine....cu toate ca nu am avut pana acum o cadere nervoasa ...dar nu e timpul pierdut :">
    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Oana, daca faci caderi nervoase pt un 9,inseamna ca eu pana acum (cu 5 la mate si 6 la fizica) ar fi trebuit sa fiu la nebuni.
    Nu trebuie sa te intristezi pentru asta si, zambeste, maine o sa iei 10!(prezicere in direct)

    RăspundețiȘtergere

Cititorii au incercat sa ma omoare azi :