joi, 18 martie 2010

Esti un fenomen al naturii :x


Astazi, vreau sa ma adresez tie, sa iti cer ajutorul. Nu stiu cine esti sau de ce citesti aceste randuri, dar pe tine, strainule, te iubesc. Pentru ca ai luat putin din timpul tau si l-ai dedicat mie.
Astazi, daca si tu tii la mine asa cum tin eu la tine, ma vei ajuta. Nu stiu daca vei vrea sa faci asta, dar eu o sa iti cer, oricum. Daca ma vei asculta, insa, iti promit ca voi zambi mai mult si voi incerca sa fiu eu cu adevarat, din acest moment.
Ceea ce iti cer este un lucru simplu.
Daca te-ai hotarat sa ma ajuti, vei citi ceea ce voi scrie in continuare, iar eu ma voi bucura.
Daca nu vrei sa ma ajuti, si nu sunt suparata pentru asta, probabil ca nici nu vei sti ca eu iti multumesc acum ca ai citit macar primele randuri.
Aceasta favoare poate fi considerata simpla de catre unii si superficiala de catre altii. Eu vreau ca tu sa faci un lucru foarte greu, ceva ce putini inteleg. Acum, cu sufletul tau, si nu cu vorbe, nu cu chipul. Chipul este fals, vorbele ranesc, dar sufletul mereu arata cine esti. Cu sufletul, te rog...
Zambeste...

2 comentarii:

Cititorii au incercat sa ma omoare azi :