marți, 2 martie 2010

A mea, a noastra



"Ma uit la tine uneori si am impresia ca imi zambesti pe ascuns, asa cum numai tu stii. Ochii tai aparent reci sclipesc, iar buzele tale rosii mimeaza un suras ascuns, un secret doar al nostru.
Am vrut sa sarut acele buze odata.
Acum, ele le vor pe ale mele. Dar eu nu le dau.
Ma uit la tine uneori si am impresia ca ai uitat trecutul. Si eu as vrea sa dau timpul inapoi, sa uit de durere si tristete, sa zambesc. Vreau sa vina vara.
Mi-am dorit acea vara doar pentru noi.
Acum, vreau sa fie doar a mea.
Ma uit la tine uneori si plang. Te privesc din departare si te vad cum te uiti inapoi. Ochii tai zambesc notlagic, buzele tale le doresc pe ale mele, dar sufletul tau se ascunde de mine. E intunecat acolo unde te afli tu, iar eu stau in lumina lunii, pe cerul unei veri indepartate.
Nu e vara mea, nu e vara noastra..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cititorii au incercat sa ma omoare azi :