duminică, 14 martie 2010

Pentru blonda mea roscata


Mi-ai spus sa nu fac asta pentru ca te-ar deranja, dar eu chiar vreau sa fac asta. Si pentru ca nu esti aici sa ma strangi de gat, o sa postez ce am eu chef.
Acum vreau sa scriu despre tine, Anemy'neechan, petnru ca, desi ti-am spusd e atatea ori ca esti printre cele mai bune prietene ale mele, niciodata nu ti-am dat de inteles ce cred cu adevarat despre tine.

Anemyss

A trecut deja ceva vreme decat ea a inceput sa imi vorbeasca despre tine si mai putin timp de cand te-am cunoscut prima data. De altfel, mi-ai parut o persoana interesanta, inca din momentul in care am aflat ca avem comportamente asemanatoare si ca suntem la fel aproape din toate punctele de vedere. Imi place sa cred ca pot sa imi impartasesc gandurile diabolice si tot ce simt cu tine pentru ca stiu ca tu simti la fel.
Adevarul meu este ca te afli printre ce4le mai importante persoane. Nu stiu mai mult decat atat si nici nu vreau sa aflu, pentru ca imi este frica. Ma tem de lucruri inutile si le infrunt pe cele care sunt cu adevarat infricosatoare.
Ti-e frica de schelete ? Stiu ca nu. Nici mie. In schimb, nu ma tem sa plang, sa tip, sa rad, sa fac ce ma taie capul. Tie ti-e frica sa plangi, dar suntem diferite din anumite puncte de vedere.

Vrei sa stii de ce esti atat de importanta pentru mine ? As vrea sa stiu si asta. Poate pentru ca (si sunt absolut sigura) intr-o viata anterioara (sau una viitoare), noi am fost gemene.
Blondo ! Imi place sa cred Ca esti sora mea, mi-as dori. Si atunci, noi trei am fi o familie mare si fericita. As vrea sa fie posibil. Si atunci, niciuna dintre noi nu ar mai plange.
Vreodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cititorii au incercat sa ma omoare azi :