vineri, 26 martie 2010

Ce este lumea magica ?


Am fost rugata sa raspund la aceasta intrebare de o colega pe o hartiuta si voi raspunde si acum, desi nu la fel ca atunci.
Ce este lumea magica ?
Este un loc in care toate lucrurile se intampla asa cum vrei tu, nimeni nu iti impune vreo regula si nimeni nu iti rapeste libertatea de a alege. Acolo poti sa faci orice, de la a zbura, pana la a manca tone de inghetata. Lumea magica nu tine cont de varsta, de cine este in lumea reala sau de ce vor ceilalti de la tine.
In lumea magica, poti fi tot ce vrei tu sa fii cu adevarat.
Lumea magica este inauntrul nostru, al tuturor. Trebuie doar sa crezi. Odata ce accepti adevarul si ii recunosti existenta, odata ce dai drumul viselor si este pregatit sa le infrunti in realitate, portile magiei se vor deschide in fata ta si te vor lasa sa intri.
Si nu vei mai pleca vreodata.

2 comentarii:

  1. Bineinteles ca niciodata nu spui ce gandesti, doar esti un fenomen al naturii
    Stiu te-a captivat mai mult biologia decat intrebarea mea.
    PS ai gusturi bune si imi retrag cuvintele nu e un elf si nu te las sa te casatoresti cu el, "VA MERGE CU MINE"

    RăspundețiȘtergere
  2. Duda, tu oricum mananci tone de inghetata!
    Apropo,nu te casatoresti cu niciun elf fara sa te lase Onee-san(eu). Am zis-o!
    ha-ha-ha...-ha

    RăspundețiȘtergere

Cititorii au incercat sa ma omoare azi :