vineri, 5 martie 2010

Pe drumul meu


Astazi, m-am hotarat sa incetez sa imi mai plang de mila si sa infrunt adevarul. M-am hotarat ca trebuie sa fac ceea ce stiu ca este bine si sa imi alung gandul ca am o problema.
Adevarul este ca voi aveti o problema ! Cu toate pretentiile voastre de a fi cine nu sunt, imi cereti mai mult decat pot. Cu tot ceea ce voi credeti ca sunt si nu sunt, obosesc sa lupt sa va arat ca exista si altceva in spatele aparentelor.
Nu ma adresez unei anumite persoane, ci tuturor. Voi, cei care vreti sa fiu altcineva decat sunt, nu va voi mai juca jocul asa cum obisnuiam. M-am saturat sa trebuiasca sa zambesc si sa fiu draguta doar pentru ca nu trebuie sa jignesc pe cineva.
Adevarul este ca sunt rea. Imi place sa fiu as, ma face sa ma simt libera. Pentru ca in aceasta lume plina de prejudecati, a fi bun este cel mai dificil lucru, sa incerci sa te abati de la calea omului - calea de a pacatui.
Acum, sunt libera, in sfarsit. Nu voi mai zambi atunci cand vreau sa privesc sfidator, nu voi mai rade la glumele seci cand vreau sa vomit, nu voi mai face niciun compliment cand arati ca dracu' !
Iar pentru cei carora nu le convine, am un mesaj :
Fuck you all !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cititorii au incercat sa ma omoare azi :