sâmbătă, 2 octombrie 2010

Ne dezgolim de sentimente


A venit toamna.
Oare ? Cu totii privim afara si vedem copacii dezgoliti de frunze, natura moarta, pasarile plecate, totul parasit. Noi vedem toamna ca un anotimp pe calendar, care incepe la 1 Septembrie si se termina pe 30 Noiembrie. Dar oare nu este ea mai mult decat atat ?

Iti amintesti acea toamna ? Obisnuiam sa credem ca este speciala si sa o sarbatorim. Iti amintesti acea zi ? Eu da, si inca plang cand ma uit pe fereastra si cad frunzele, stiind ca eu am cazut odata cu ele. Am cazut in mrejele pasiunii si am gresit.
Sufletul meu este mort, l-ai dezgolit de sentimente, la fel cum face toamna copacilor. Caci in sufletul meu, tu esti toamna cea cruda care, odata iubind-o, m-a ranit. Acum vii la mine si ma privesti cu alti ochi. Nu mai sunt eu cea speciala, cea care transforma toamna in primavara, caci tu ai plecat. Probabil la fel ca pasarile calatoare, ai simtit nevoia sa pleci,sa te ascunzi.
Dar pasarile se intorc.
Tu nu ai mai venit inapoi...

A venit toamna.
Undeva in departarile trecutului, am iubit acest anotimp. Fiecare frunza, fiecare adiere rece a vantului, fiecare zi de Octombrie imi aducea aminte de tine. Si zambeam numai la gandul ca tu existai, si existam doar pentru tine.
Acum totul s-a schimbat.
Toamna nu mai trezeste decat suferinta pentru mine, sunt melancolica atunci cand frunzele cad, surad trist atunci cand pasarile zboara, incep sa plang atunci cand ziua se apropie. Mai tii minte ziua aceea ?
Am fi avut unsprezece ani acum, dar tu te-ai decis sa mori..."

Un comentariu:

  1. uneori ma intreb exact cum se intreaba liz si chloe despr elorelai .. cum poti sa scri asa ceva? eu nu pot..nici nu cred ca vreau..prea mult esentimente..insa sentimentele lucrarilor tale imi hranesc mie ideile pt deseneXD

    RăspundețiȘtergere

Cititorii au incercat sa ma omoare azi :