luni, 18 octombrie 2010

Istorie


"Este oarecum amuzant cum de fiecare data cand ne propunem sa facem ceva, ne iese orice lucru, dar nu acela pe care ni-l doream. Insa de cele mai multe ori, noul rezultat este mult mai bun decat cel dintai.
Eu mi-am dorit un blog, nu stiu nimic mai mult. Vroiam sa aberez despre ce fac eu in fiecare zi, sa citeasca oamenii, sa imi spuna ca am o viata interesanta si eu sa aberez in continuare. L-am numit Black Rainbow nu stiu nici eu de ce. Pentru ca imi plac curcubeele, dar imi place si negru. A fost primul lucru care mi-a venit in cap.
Am scris primul post si dupa am ramas fara inspiratie. Amuzant. Asa ca am inceput sa postez scurta proza pe care o aveam in carnetul cu poezii. Si am postat, am postat, apoi am inceput sa creez din nou pentru ca ramasesem fara resurse. Viata a inceput sa imi devina sursa de inspiratie, iar eu propria mea muza. Nu mai aveam nevoie de altceva.

Oh Mighty Xim mi-a spus intr-o zi parerea ei despre de ce i se potriveste numele blogului meu. Pentru ca folosesc o mare varietate de nuante si abordez diferite teme, dar niciodata nu ma indepartez de ceea ce era la inceput - culoarea negru. Acest lucru m-a impresionat, nu credeam ca cineva se gandeste asa la blogul meu.
Deci Black Rainbow a devenit ca si sigla mea, o emblema pe care o port in inima si care ma reprezinta. Incetul cu incetul, am realizat ca oamenii care citesc acest blog sunt introdusi in lumea in care exist eu. Poate ca e ciudata si multi dintre ei nu sunt pregatiti sa infrunte demonii mei, dar unii sunt si de aceea sunt recunoscatoare. Pentru ca exista.

Now, Oh Mighty Senko are un blog si un nume, dar simte ca ii lipseste ceva. Ceva vizual, care poate fi recunoscut. Insa nu trebuie sa isi faca nimeni griji, gasesc o sigla. Si daca nu, o fabric. Doar de aceea Senko o are pe JoJo, care este un geniu - nici ea nu stie de ce !"

Un comentariu:

  1. oh mighty JoJo XD please help senko XD
    neeeeeeechan xim place postul asta ..pt ca nu e special ..nu are nimic extraordinar pt ca e simplu ..aproape ...

    RăspundețiȘtergere

Cititorii au incercat sa ma omoare azi :