duminică, 10 octombrie 2010

Pierd lucruri pe masura ce castig altele


"Pot sa spun ca viata mea s-a schimbat foarte mult in ultimul timp. Acum un an, eram o eleva constiincioasa, care nu comenta decat atunci cand venea vorba de calculator sau televizor, care era in clasa a VIII-a si persoanele importante pentru ea erau prietenii. Eram un copil, pot sa spun.
Hey, Bee. Mai tii minte cand treceam pe strada si, vazand scoala in departare, incepeam sa radem ?
"Uite, Oana, clasa ta."
"Da, si are si aer conditionat !"
Si radeam. Am ras mult din prostii si m-am distrat. Eram clasa a VIII-a, scoala era prioritatea mea si prietenii cei care imi ridicau moralul.

Am crescut. M-am maturizat, pot sa spun. Viata mea s-a schimbat prin trecerea timpului, aparitia noilor persoane, trecerea la o noua etapa - liceul.
Hey, Bee. Inca mai trec pe langa scoala si privesc in departare. Dar, chiar daca tu esti langa mine sau nu, chiar daca rad, nu mai pot sa spun "Uite, Bogdan, clasa mea. Are si aer conditionat !"
Pentru ca nu mai e a mea.
Trecutul nu mai e al meu.
Am crescut."

4 comentarii:

  1. Si eu imi amintesc cum, atunci cand treceam pe langa scoala cu cineva, zambeam si spuneam:
    "Uite clasa mea. Are aer conditionat"
    Acum rad cand imi amintesc.
    Dar nu mi se pare ca acea clasa nu mai e a mea. Inca pastreaza amintirile celor patru ani in care am chinuit-o

    RăspundețiȘtergere
  2. stii neechan in "being erica " doctorul spunea odata " relatiile cu ceilalti sunt in continua schimbare . cand ceva nu se mai schimba dispare "
    nu stiu de ce am scris asta tocmai aici dar mi se pare ca aici trebuia s-o scriu :))
    mrrr eu cand trec pe langa scoala zic " in sfrasit am scapat de chestia aia $_$"

    RăspundețiȘtergere
  3. dc spui ca trecutul nu e al tau?
    cn ti l-a luat?
    v-a fi al tau mereu,la fel ca si copilaria.nimeni nu ti-l va lua vreodata,sunt amintirile tale,suferintele si bucuriile tale.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hey,Bee here !
    da-l naiba de aer conditionat =))
    eu ma bucur ca ai scapat de el ....insa de persoanele ce ieseau din tufis nu ai scapat=)))
    referitor la trecut,nu l-ai pierdut,numai ca pur si simplu...a trecut!
    Eu as vrea sa imi pierd trecutul,sa pot sa gresesc mereu si sa nu fiu criticat pt. asta...dar e imposibil !
    O sa mai revin cand am mai multa inspiratie...momentan,"would-ul" a preluat controlul asupra mea =))
    >:D<<
    Shalom !

    RăspundețiȘtergere

Cititorii au incercat sa ma omoare azi :