vineri, 15 octombrie 2010

Ne cumparam viata


"Cumparaturile - se pare ca cele mai interesante si mai scumpe lucruri din viata ueni femei si a multor dintre barbati. Ne petrecem timpul umbland prin magazine cu zeci de plase cu haine si diverse obiecte, apoi ajungem acasa si ne amintim ca vazusem ceva care ne placuse si ne intristam. Despachetand, realizam ca avem ceva asemanator cu ce am cumparat, asa ca aruncam plasa cu totul in debara.
Este interesant cum modul acesta absolut banal si costisitor poate sa provoace atata distractie. Mie imi place sa merg la cumparaturi pentru ca... imi place. Dar cumpar numai ce am nevoie si nu arunc banii pe tampenii.

Azi am fost la cumparaturi. Este ciudat cum cateva ore petrecute intr-un centru comercial pot sa te faca sa realizezu atatea lucruri. Mi-am cumparat o perechen de botine cu toc inalt. Gandindu-ma si analizand lucrurile, acum cateva luni, nu mi-as fi cumparat tocuri niciodata.
Mi-am luat o haina din catifea in stil militar. Mi se pareau ciudate acum ceva vreme. Azi insa, se afla in dulapul meu.
Se apropie Balul, cu totii abia asteptam sa vedem spectacolul, dar mai ales sa ne afisam cu tinuta proaspat cumparata in club, la afterparty, si sa ne distram impreuna cu colegii.

Suntem clasa a 9-a. Ciudat, timpul trece asa de repede...
Ma schimb treptat. Inca nu imi dau seama daca in bine sau in rau, dar ma simt mai matura si mai capabila de a vedea viata asa cum este.
Ciudat. Cumparaturile chiar pot aduce fericirea uneori..."

Un comentariu:

  1. cumparaturile iti conduc viata . cand xim s e duce sa cumpere bomboane viata este mai frumoasa . cand se duce sa-si ia altceva ..nu mai prea are culoare.[ inafara de ciocolata , inchetata , sau alte chestii + plus chestii de la niji + haine - paaaantaloni de camuflaj- + sosete => astea sunt lucruri importante XD]

    RăspundețiȘtergere

Cititorii au incercat sa ma omoare azi :