vineri, 29 octombrie 2010

Cum sa ne dezancoram in 5 pasi


"Un lucru foarte bine stiut este ca multe dintre persoanele pe care le cunosc traiesc in trecut. Undeva pe linia vietii lor a avut loc un eveniment care i-a marcat mai mult sau mai putin. Durerea acelui moment, abisul in care s-au cufundat, franturi de amintiri ale trecutului, toate s-au legat ca firicele subtiri de ata pana cand au format o funie, iar vinovatia le-a devenit ancora.
Si nu au mai putut sa mearga inainte.

Acesta persoane au uitat ca exista si prezentul, ca o flacara arzatoare ce dainuieste in intunericul tuturor, trebuie doar sa deschidem ochii si sa privim inainte, ne asteapta.
Insa ancora este totusi prea grea, flacara prea departe pentru ca funia sa ne lase sa o atingem. Eu am avut ancora mea personala, incetul cu incetul, m-am agatat de cer si am urcat spre soare, flacara fiecaruia. Insa ancora m-a tras in jos si pe mine.
Indreptandu-ne spre soare, agatandu-ne de cer, avem nevoie de foarfece si cutite care sa taie funia. Ale mele au fost dorinte, visuri, caldura persoanelor dragi care au fost langa mine. Funia s-a rupt in cele din urma.

Acele persoane care sunt inca ancorate, nu trebuie decat sa isi caute cerul pe care flacara arde, sa stie de ce sa se agate. Iar foarfecele si cutitele, ele vin pe parcurs. Pot sa fie lucruri pe care si le-au dorit mereu sa le faca, pot sa fie pasiuni descoperite brusc si pe care vor sa le urmeze, poate parintii, prietenii, poate o persoana pentru care trecutul merita parasit, o persoana mai puternica decat orice.
Gaseste-ti cerul, foarfecele, cutitele. Sunt ascutite, dar iti salveaza prezentul.
Respira.
Zambeste.
Plangi.
Iubeste.
Traieste.
Trecutul e al tau, trebuie doar sa iti gasesti prezentul.
Si atunci, flacara va deveni a ta. Prezentul e al tau."

3 comentarii:

  1. dada...pt ca nu vroiai sa mi-o dai sa o citesc.si apoi ai citit-o tu si nu am inteles nimic.dar acum am citit-o si eu fara luminita care sa-mi spuna de mihnea ca nu stiu ce-i facu,fara nonu care sa urle dupa problema 190 la mate etc.
    si deci imi place,e foarte profunda,..ca majoritatea scrierilor tale de altfel.

    RăspundețiȘtergere
  2. Heck, Nu stiu de ce tocmai acum imi vine sa zic:
    "Nene, uite niste dive-dude agatate de cer!"

    Nelalocul meu, stiu...
    O sa incerc sa ascult cele 5 porunci ale lui Jashin-sama sa ma ierte.(ranjet idiot)

    RăspundețiȘtergere
  3. pai da neechan e profunda xim eviitor ancorata in chestii. yeeeeeeeeeeeeeeeeeeey
    scuze neechan stii ca nu o sa pimesti niioda un comentariu prea serios de la mine * laughts *

    RăspundețiȘtergere

Cititorii au incercat sa ma omoare azi :