duminică, 26 septembrie 2010

Dragostea mea


"Dragostea este efemera. Stii ca exista si este mai puternica decat orice lucru cu forma din aceasta lume, dar, totusi, nu poti sa o vezi. Te uiti in jur, spre cer, spre pamant, in orizonturi, nu o gasesti nicaieri. Iti doresti sa poti sa o atingi, dar ea dispare inainte sa poti sa ti-o imaginezi.
Aceasta este dragostea din lumea pe care oamenii o cunosc. Insa eu cunosc o alta lume, indepartata, distorsionata, in care totul este diferit.

In lumea aceasta, dragostea mea are maini cu care ma strange in brate.
Dragostea mea are picioare cu care alearga spre mine.
Dragostea mea are degete cu care se joaca prin parul meu.

Lumea mea prinde culori in fiecare zi si devine din ce in ce mai larga. Soarele straluceste mereu. O fi vara ? Eternitatea imi surade si ma priveste cum ma bucur in fiecare clipa. Atunci cand zorii se apropie, ma cutremur toata si fug departe, spre campurile aurite, apele albastre ca cerul, padurile verzi, iar in fundul lor, ma asteapta dragostea.

Dragostea mea are ochi cu care sa ma priveasca.
Dragostea mea are buze cu care sa imi zambeasca.
Dragostea mea are gura cu care sa ma sarute.
Dragostea mea..."

2 comentarii:

  1. dragostea ta este perfect ..sau asa ar trebui sa fie - pentru ca vreau o neechan fericita ^_^

    mrrrrrrrr xim nu stie

    RăspundețiȘtergere
  2. From those who were hepled by you to realize what love is , and from those who haven't found love yet, lots of thanks .

    RăspundețiȘtergere

Cititorii au incercat sa ma omoare azi :