vineri, 30 iulie 2010

Happy B-Day


Astazi a fost o zi ciudata. Ca si ieri. Ca si alalteieri. Ziua de dinainte de alalteieri a fost uimitoare, am aflat lucruri noi, m-am bucurat atat de mult incat am inceput sa sar prin casa de una singura in mijlocul noptii si am fost atat de speriata de respingere, incat m-am ghemuit pe canapea si mi-am ascuns privirile de restul lumii.
Aceasta saptamana a fost ciudata. A inceput tocmai perfect, cu o zi putin ploioasa, dar plina de buna dispozitie, a continuat cu o petrecere nebuna cu doar doua persoane si multe, multe rasete, iesiri in oras si prostii inocente si nostalgice ale copilariei demult trecute. Dar acestea au fost luni si marti.
Miercuri, a fost o zi normala.
Joi, a fost o zi superba. Trebuia doar sa se intample lucrurile potrivite si sa imi pertec timpul alaturi de persoanele potrivite si nimic nu putea sa fie mai bine. Petrecerea de marti a continuat joi seara. Azi este vineri. O zi normala. Destul de banala pot sa spun, ma simt destul de singura. Totul este destul si nimic nu este de ajuns.

Saptamana mea a fost ciudata, dar a fost a mea. Ziua de joi nu mi-a apartinut, a fost o zi cu totul speciala, in care nu am reusit sa sarbatoresc decat zambind si gandindu-ma in alta parte, in timp ce nebunii mei mimau fericirea si radeau.
Joi a fost Ziua Vrajitoarelor. Dar nu a fost doar atat. A fost o zi speciala. A fost Joi. A fost Vara.

La Multi Ani !

2 comentarii:

  1. imi place o neechan fericita XD vreau sa fie mai fericita decat sunt eu in fiecare zi - chiar daca eu sunt cea mai vesela persoana existenta- vrea sa zambeasca si daca nu zambeste s-o faca pt ca nu vrea ,nu din cauza cuiva pentru ca daca cineva va fi responsabil de tristetea ei nu va sfarsi bine ... ma voi asigura de asta ...si nu glumesc ^^

    RăspundețiȘtergere
  2. neechan, aishiteru.
    multumesc pentru ca esti alaturi de mine si ma sustii. o sa trec si peste asta...sper.

    ave, jashin-sama

    RăspundețiȘtergere

Cititorii au incercat sa ma omoare azi :