marți, 3 august 2010

In cele din urma


"Adevarul.
Astazi, simt ca trebuie sa il spun. Pana acum, in toate posturile mele, am aratat cititorilor, care nu stiu daca exista sau nu, cate o particica din ceea ce simteam eu si incercam sa ii fac sa simta si ei acelasi lucru. Nu am cautat mila sau compasiune, pur si simplu intelegere. M-am simtit bine scriind.
Adevarul este ca niciodata nu am spus ceea ce, in realitate, ma macina. Am ocolit subiectul mereu si, desi fiecare post trateaza altceva, acum vreau sa ma destainui legat de ultima mea descoperire.

Adevarul ?
Imi palce un baiat. Ne cunoastem de ceva vreme, dar nu am interactionat prea mult. Recent, am ajuns sa ne intelegem mai bine si sa vorbim mai des. Ma simt(eam) foarte bine in prezenta lui si de fiecare data cand se adresa mie imi simteam obrajii cum ard si fluturasii cum zboara in stomac.
Nu am stiut ce simte pentru mine, desi toti spuneau ca este la fel ca ceea ce simt eu. Nu am stiut nici daca sa dau crezare spuselor celor din jurul meu. Dar am continuat sa sper, iar aceasta a fost greseala mea cea mai mare.
Speranta ? Cred ca am mai abordat o data acest subiect. Din pacate, in acest caz, sunt persoana care ajunge in varful zidului, dar se prabuseste. Nu reusesc sa emrg mai departe, orice ar fi.

Am facut tot ce am putut ca lucrurile sa fie bine.
Adevarul ?
Imi era frica sa nu apara alta fata si sa mi-l fure, desi stiam ca nu este al meu. Simteam ca vreau sa fie. Cred ca am fost prea insistenta, poate impresiile pe care le aveam despre el erau gresite, poate ca el ma placea ca prietena doar si nu mai mult. Nu stiu. Cert este ca a disparut.
Nu stiu unde, nu stiu ce s-a intamplat.
Sufar ?
Da, desi stiu ca nu ar trebui. Si nu vreau sa sufar.
Nu am plans. Mi-am promis mai demult ca nu voi plange niciodata pentru un baiat. Si nici nu am facut-o, nu se va intampla asa ceva vreodata. Nu constient. Dar am suferit, am fost deprimata, suparata, am ras, desi vroiam sa tip. Cel mai mult m-a deranjat faptul ca nu stiam ce se intampla, de ce a disparut. Inca nu stiu.

De un lucru sunt sigura acum. Nu mai are rost, am obosit.
Am sperat, desi nu trebuia.
Am incercat, desi ar fi trebuit sa imi dau seama ca nu are rost.
M-am consumat si totul a devenit mai rau.
Am ascultat spusele celorlalti si nimic nu s-a transformat in basm.
In cele din urma, trebuia de la inceput sa nu ma implic. Dar am facut-o si aceasta a fost greseala mea cea mai mare. Acum ma caiesc si suport consecintele, dar cel putin stiu ca ceea ce am facut a fost din proprie initiativa si nu m-am lasat influentata de nimic altceva decat inima mea.

Adevarul ?
Renunt la el. Nu mai vreau, nu mai pot, nu mai suport.
Nu mai stiu ce sa fac.
In cele din urma, oricat de bine m-am simtit alaturi de el, nimic nu mai conteaza daca acum ma simt rau."

6 comentarii:

  1. neechan asta a fost primul si cred ca ultimul tau post de genul:)) pe bune e mai "blogtype" decat cele ale mele..
    hmmm imi pare rau neechna dar eu nu m ce face:(..chiar nu pot sau nu cred ca pot :-? daca as putea as face orice sa te ajut..
    iar eu nu ma bag cu sfaturi .. pt sfaturi apelati *hachi*
    ma doare sa te vad asa... revino-ti!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dudita mea preferata ce ai, unde e sipiritu ala de invingatoare?
    App mai ai cititori, chiar daca nu dau comm la fiecare post sunt alaturi de tine. Vrei sa las comm la fiecare post?
    Desi nu prea sunt de aceeasi parere cu Xim la com ei la postul anterior(EU sunt cea mai vesela persoana de pe Pamant)(pentru cine nu stie glumesc), de data asta are dreptate, REVINO-TI!!!!!!
    Nu pot sa cred ca din cauza LUI te plangi atata, credeam ca stii ca toti masculii sunt niste ratati, si mai grav, din vina lui nu mai esti diabolica, si nu mai visezi la placinta dimineata devreme, imi vreau prietena INAPOI, ACUUUUMMMM.
    Daca se intampla ceva e bine, daca nu uita-l si aninteste-ti de persoana aia care te asteapata pe birou si iti vegheaza somnul de pe un poster, Gaara.
    Nu cred ca iubirea ta pentru el e atat de puternica, cred ca mai degraba te-ai agatat de ideea de a avea prieten si te a iubii. Nu mai grabi lucrurile, lasa-le sa vina de la sine.
    Acum trebuie sa fac si pe psiholoaga, nu psihopata cu tn.
    Ori iti revii, ori, fii atenta,.... il conving pe Gaarra sa dea divort, eu voi fi avocata, si nu te mai duc in Dubai.
    Cu miere si cu venin, te pupa prietena ta si sa stii sunt mult mai diva-duda decat tine,
    Deea

    RăspundețiȘtergere
  3. Deea, daca istii cat de mult m-a inveselit postul tau...
    In primul rand, tin sa te contrazic. Daca nu mi-ar placea aceasta persoana despre care vorbim noi aici, m-am durea in c** daca asa avea prieten sau nu. Nu este vorba de ideea de a iesi cu cineva, este vorba de acea persoana intocmai.
    Cat despre revenit, o sa fiu eu in scurt timp. De fapt, plinad e viata, pentru ca genul asta de experiente te schimba si nu mai esti niciodata exact la fel dupa ele.

    Xim, stiu ca te doare sa ma vezi asa si ca nu esti chiar eprsoana potrivita sa ma sfatuiasca, stiu, dar nu pot sa apelez la Hachi.
    Trebuie sa spun, momentan, nu am nevoie de sfaturi. Nu situ ce sa fac, dar stiu ca toti imi veti psune sa imi revin si sa trec peste asta. O sa incerc, dar nu garantez.
    O sa fie greu, dar eu trec peste toate. Nu-i asa ? De asta sunt Senko ;;)

    RăspundețiȘtergere
  4. waaaa deea hajimemasite ^:)^ xim is very happy dar ast anu conteaza pt ca nu e ceva anormal . in divortul c gaara te ajut eu no probl.. da adica stiu eu cum sa-l iau >:)
    cat despre senko cea veche daca nu se intoarce curand isi va pierde postul de preoteasa a lui jashin-sama . jashin-sama nu mai suporta asa ceva ...
    ma rog altceva cand o s-o prinzi da-i una peste cap din partea mea (lu senko) pt ca ai mai mult timp s-o vezi..
    acum pt senko drum bun spre a-ti reveni . te astept aici la spitalul de nebuni ^^

    RăspundețiȘtergere
  5. Nee... Asta este primul meu comentariu pe blogul tau asa ca citeste-l cu atentie...Stiu ca nu prea am comentat dar sa stii ca si eu sunt alaturi de tine... Este bine sa vad ca ai gasit puterea in tine de a accepta ideea ca odata si odata totul se va termina indiferent cat de frumos este... Mai stii teoria mea?: TOT CE E FRUMOS DUREAZA PUTIN... Nu stiu...Stii ca nu am sa vin cu replica: "Ti-am spus eu" pentru ca eu nu sunt RAC adica nu sunt DIABOLICA:))[atunci cand nu e cazul...ma pastrez pentru momentele cu adevarat speciale] Presupun ca urma si momentul in care eu voi raspunde la telefon si te voi asculta cum suferi dupa un baiat...Se pare ca in viata se mai si intoarce roata...

    Nu vin cu sfaturi...Nici eu nu as vrea un sfat intr-un moment de genul asta...Vin cu o rugaminte^^: ZAMBESTE! Daca el nu e indragostit de zambetul tau, NOI cu siguranta suntem!!!xD



    :)

    RăspundețiȘtergere

Cititorii au incercat sa ma omoare azi :