vineri, 28 mai 2010

Pot sa plang si sa rad simultan ?


Astazi a fost o zi noua.
Am pasit pe asfaltul tare si infierbantat de razele diminetii si m-am indreptat catre teatrul unde tocmai se incheiase festivitatea de sfarsit de an a clasei a douasprezecea. Promotia 2010, huh ? Si noi suntem promotia 2010, doar ca cea care termina gimnaziul. I-am vazut pe toti imbracati in robe rosii, facand fotografii, cu diplomele in mana. Pareau fericiti, dar tristi.
Daca stau bine si ma gandesc, pentru ei este sfarsitul. Scoala s-a terminat si au toata viata inainte sa faca ce vor ei. Si noi suntem la sfarsit. Spunem adia gimnaziului si colegilor pe care i-am urat sau i-am iubit in acesti patru ani de scoala. Diferenta dintre noi este ca noi mai avem de mers pana sa ajungem la capatul tunelului. Iar pana acest lucru se va intampla, va mai dura.

I-am privit entuziasmata si plina de admiratie. Ei sunt mai mari, mai ezperimentati, au mai trecut prin ce trecem noi acum. Si, totusi, incercam sa imi opresc lacrimile sa nu imi curga. Acea priveliste m-a intristat.
Am reusit sa le orpesc, dar mai am o saptamana. O saptamana si vine petrecerea, cea care marcheaza adevaratul sfarsit. Atunci, nu voi mai incerca sa ma abtin sa plang, nu va mai fi nevoie.

Dupa un sfarsit mereu urmeaza un nou inceput. Vreau sa cred asta.
Salutari promotiei 2010 ! Si noi facem parte dintre ei...

3 comentarii:

  1. uuu dragut banchet !!! ma rog sper ca tu sa te distrezi ... si sper ca colegii tai sa merite sa versi lacrimi pt ei ca ai mei nu merita .
    si venind vorba de cls 8 ca un sfarsit eu sincer il vad ca un inceput . deabia astept sa scap:|
    gambatte la banchet . suky yo neechan ^^

    RăspundețiȘtergere
  2. Stand si gandindu-ma am realizat ca, daca o sa plangi la banchet, nu o faci pentru colegi ci pentru ca orice sfarsit e trist, nu?
    Mi-ar placea sa pot sa plang atunci.

    ( by the way, Lady S. , if you're "dreaming about yesterday and crying about tomorrow", doesn't it mean that you're crying out of happiness? )

    RăspundețiȘtergere
  3. mda, xim. si eu sper sa fie un bachet reusit. adica... nu vreau sa fiu prea entuziasmata si dupa aia sa iasa o mare... "chestie". sper sa fie bine.
    si da. orice sfarsit este un nou inceput. noi o luam de la capat prin caruselul scolii, al liceului. e doar o noua panta si un alt hop.

    (by the way, my sweetest Roxanne, I sometimes cry of happiness, but that doesn't mean that I can't be sad at the same time... I'll cry of joy for the new beginning and cry of sorrow for the things I loose.)

    RăspundețiȘtergere

Cititorii au incercat sa ma omoare azi :