marți, 18 mai 2010

Suntem oameni


"Frunzele moarte se usuca si cad, imbatranite si obosite de atata viata. Vine vara, nu ? Copacii inverzesc, florile infloresc, dar noi, noi reinviem ?
Ca niste frunze vestejite, purtate de vant, obosim. A trecut toamna de mult, nu ? A trecut si iarna, am ras, am plans, ne-am distrat. Iar acum, cand natura revine la viata, suntem prea obositi sa mai zambim, sa mai traim.
Ca niste frunze galbene in vant, noi obosim. Purtati de valul si energia vietii, e prea mult pentru noi. Incetul cu incetul, ne stimgem, si stim asta. Sfarsitul e aproape, chiar daca suntem abia la inceput. Cu fiecare secunda ce trece, ne apropiem din ce in ce mai mult de final.
Ca o frunza ruginita si batuta de vant, putem sa reinviem ?
Ecoul surd si greu al realitatii rasuna in departari, fad, pierzandu-se printre ani.
Suntem oameni, deci, efemeri."

2 comentarii:

  1. gresit . stii foarte bine ca suntem nemuriori nu degeaba il avem pe jashin-sama :> el ne va chinuia intreaga noastra viata eterna=]]

    RăspundețiȘtergere
  2. pana o sa mai postezi altceva ..o sa-ti mai dau un comentariu aici :D
    stii uneori cred ca ma cuprind sentimentele umane :-? si asta e grav ..poate ca daca nu am intra asa de mult in contact cu umanoizi am fi okey sau poate nu... sentientele dauneaza grav sanatatii

    RăspundețiȘtergere

Cititorii au incercat sa ma omoare azi :