joi, 3 iunie 2010

Cel dintai zbor


"M-am trezit azi de dimineata cu o dorinta imensa sa zbor. Nu am crezut vreodata ca un lucru banal poate sa ma intereseze atat de mult. Dar am avut un vis in care eram o pasare. Exploram albastrul cerului inalt si ma bucuram de viata fara a avea vreo grija. Imensitatea boltii, ca o oglinda cosmica in care mi se reflectau ochii intunecati, ca noaptea vasta si dominata de negru...
Iar eu imi ridicam privirea catre cerul la care nu puteam ajunge, dincolo de orice vis si orice dorinta. Vroiam sa ma ridic spre inaltul unde straluceau sute de stele, unde singurul lucru care conteaza este sa zbori.
Dar eu nu m-am inaltat, nici nu am cazut, am continuat sa zbor drept in fata, cu capul inainte.
Am visat ca zburam..."

2 comentarii:

  1. imi pare rau ca nu pot sa-ti dau comenturi la fiecare post dar uneori imi place doar sa citesc si sa-mi imaginez tot ce scrii ... esti o sursa de inspiratie:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am visat o data ca zburam, dar ala era un cosmar.
    Mereu am vrut sa simt cum e sa planezi pe aripi de vant in cerul inalt.

    (tocmai mi-am amintit niste versuri: "You said that if you could fly, you'll never come back")

    RăspundețiȘtergere

Cititorii au incercat sa ma omoare azi :