sâmbătă, 22 mai 2010

My Personal Puppy Eyes


A venit si acest timp si stiu ca dupa asta nu o sa mai traiesc.

Ami

O sa imi fie greu sa vorbesc despre tine fara sa folosesc stilul meu caracteristic si sarcasmul, dar o sa las latura mea melancolica sa puna stapanire.
Imi amintesc si acum prima zi in care ne-am cunoscut. A fost demult, nu-i asa ? Parca a rtecut o vesnicie. Erai politicoasa si draguta si atunci cand ma uitam la tine imi spuenam ca semeni foarte mult cu Lumiere - aveai acel aer de domnisoara de societate, pe care il mai ai si acum, dar nu atat de puternic. Imi place sa cred ca te-ai destins in prezenta mea si poti sa zambesti mai mult si sa spui tampenii - eu voi rade si voi fi fericita.
Stii, dintre toate prietenele mele, tu esti cea care ma face sa ma gandesc la o ora mai mare. Pentru ca esti responsabila si mereu ma certi atunci cand gresesc sau atunci cand ma comport copilaros. Tocmai de asta o fac - pentru ca imi place *puppy eyes*
(Scena : eu iar fac o prostie, tu ma certi, eu fac acei ochi de catelus si sar la tine in brate, ma mangai pe cap si spui "Yoshi, yoshi" si am trait fericite pana la adanci batraneti.)

Nee, vreau sa cred ca atunci cand acest an se va termina, noi o sa continuam sa fim prietene. Si ma voi intalni cu tine, cu Reira, cu Deea si vom rade din nou si ne vom aminti de toate peripetiile noastre - mai destepte sau mai putin destepte. "Si Iuli vorbea singura pe banca.." "Si Deea a spus aia..." O sa fie amuzant.
Nee, o sa facem asta, nu ? Nu vreau sa las liceul sa ne desparta. Mi-e frica, trebuie sa recunosc.

Mi-e frica de necunoscut, de ceea ce se afla acolo, nu vreau sa fiu nevoita sa imi fac noi prieteni. Chiar daca nu vreau, acest lucru se va intampla. Dar ceva ce, de asemenea, nu vreau, este ca sa ii pierd pe prietenii vechi. Nu o sa lasam sa se intample asta, nu ? O sa fie un an, la fel ca si acesta, si cel din urma, si cel dintai.
Ami, vrei sa zambesti pentru mine ? Acum, cand nimeni nu te vede, cand colegii fata de care trebuie sa te comporti dragut (si asta doar pentru ca esti buna, nu ca mine) nu sunt aici. Ca sa te vad numai eu, razi, zambeste, asa cum stii tu cu adevarat.
Suki yo !

2 comentarii:

  1. ce dulce :X xim likes it . cat de dragut mi-ar place sa spun si eu acelsi lucru despre colegii mei
    poate o sa-mi fie putin dor de blonda si paty poate si ana si cred ca o sa-mi aduc aminte cu drag de miha :-? da sincer ma bucur foarte tare ca scap
    orice numai sa plec de aici
    mi-ar place sa le cunosc si eu:-?

    RăspundețiȘtergere
  2. Suki desu!
    Nu-ti fa griji. O sa vin in pauze sa stau in clasa voastra ,si o sa te trag de obraji ,si o sa vorbim, si o sa radem... cum am facut mereu.
    Nu?

    (puppy eyes: Arigatou -pentru tot-)

    RăspundețiȘtergere

Cititorii au incercat sa ma omoare azi :