joi, 6 ianuarie 2011

Cele doua cuvinte


"Te iubesc.
Nu cred in aceste cuvinte. Nu credem. Sunt acele vorba spuse mult prea repede si care nu au nicio insemnatate pentru mine. Daca acum ar veni cineva la mine si mi-ar spune "Te iubesc", probabil as sta pe ganduri. Intr-adevar. Nu cred in ele, dar ma fac sa reflectez asupra realitatii in care traiesc. Si ma gandesc.
Cine este persoana care mi le-a spus ? De cat timp ma cunoaste ? Mi-a aratat vreodata ?
Intrebari multe. Reflectez.
Nu cred in "Te iubesc". Toata lumea le spune in ziua de azi doar pentru a fi, pentru a ascunde frica de necunoscut, de pierdere, de dezamagire. Toti o spun ca sa isi salveze fericirea, dar ceea ce nu stiu este ca niciodata nu poti fi fericit daca iti minti propriul suflet. Nu se poate.
Exista ceva ce se numeste constiinta. Ea stie daca spui adevarul. Si chiar daca persoana care aude cuvintele crede, ea nu va face nimic altceva. Doar va suferi. Este ironic, cred eu, cum doua cuvinte atat de simple pot sa raneasca atat de mult si sa dea peste cap o viata intreaga. Sunt o minciuna atunci cand nu sunt spuse din suflet. Sunt o minciuna atunci cand nu reflecta realitatea. Sunt o minciuna si rareori sunt un adevar.
Cred in cuvinte care pot inlocui "Te iubesc", cuvinte mai simple, sincere.
"Te plac"
"Tin mult la tine"
"As vrea ca acest moment sa nu se termine niciodata"
Dar acestea sunt doar iluzii romantice, niciodata un baiat nu spune asa ceva. Nu ? Toti se multumesc cu minciuni si spun : te iubesc. De ce oare ?
Eu nu ma multumesc cu putin. Nu cred in "Te iubesc", nu cred in iubire la prima vedere, cred in sentimente, in dorinta, in zambete, companii placute. Cred ca poata sa iti placa intr-adevar o persoana, dar nu cred ca aceste cuvinte aruncate dupa putin timp sunt adevarate.
Am cunoscut persoane care sunt impreuna de peste zece ani, dar nu i-am auzit niciodata spunandu-si "Te iubesc". Este oare aceasta o piedica in calea fericirii ? Nu stiu daca vreau sa le aud vreodata, poate, dar daca se va intampla, voi sti si daca sunt reale sau nu. Si probabil voi suferi.
Mai exista persoane care spun aceste cuvinte din inima ? As vrea sa cunosc una, si apoi ii voi oferi toata admiratia mea, pentru ca o persoana sincera este cea care recunoaste adevarul.
Cea care spune "Te iubesc" atunci cand iubeste."

2 comentarii:

  1. paii mie una .."te iubesc " imi suna ximic de dubios.. adica .. mrr si in engleza suna mai bine..nu mai spun de "suki yo" din japoneza... chiar si "aishiteru" merge in anumite situatii...
    cred ca de de fapt e o bariera pe creier legata de limba materna..adica de obicei cele mai adevarate lucuri se presupune ca le spui in limba ta natala.. dar " te iubesc " nu suna bine... nu inca

    RăspundețiȘtergere
  2. ai dreptate. nu stiu nici eu de ce, "Te iubesc" suna atat de grsit in romana.
    I Love You.
    Aishiteru.
    Suki Yo.
    totul suna bine. doar "Te iubesc" nu :(

    RăspundețiȘtergere

Cititorii au incercat sa ma omoare azi :