duminică, 14 noiembrie 2010

Fara pereche


"Intr-un moment de inspiratie maxima, la o ora cam tarzie din noapte, avand cea mai placuta companie la capatul celalalt al firului, intr-un acces de narcisism acut, am realizat care este de fapt problema cu mine.
Sunt un pantof.
Pantofarul m-a facut prima data doar pe mine, fara o pereche, deoarece eu am fost diferita, ciudata, unica, anormala. Si s-a hotarat ca nu exista pereche pentru mine.
Insa pantofarul a dmisionat in curand, iar altul a venit in locul lui. Acesta cel din urma s-a gandit ca nu da bine un pantof ca mine sa fie singur, sa nu poata fi purtat deoarece nu se afla in pereche. Asa ca a mai creat un pantof. Dar pentru ca acest pantofar nu era atat de priceput ca si primul, al doilea pantof nu a fost identic cu primul, cu mine, si nu s-au potrivit perfect.
Pantofii au aparut pe piata, oamenii au cumparat perechea, fara insa sa observe ca pantoful stang este cel realizat cu atata indemanare, iar cel drept este doar o copie nereusita. Iar acum, oamenii care poarta perechea d pantofi nu isi dau seama, dar cel drept ii strange putin, pentru ca nu este diferit ca cel stang, este normal si banal.
Pentru ca eu sunt cea diferita.
Pentru ca eu am fost creata intai.
Pentru ca eu nu am pereche in lumea asta.
Pentru ca eu nu ar trebui sa fiu purtata.
Pentru ca eu sunt eu."

Un comentariu:

  1. neeechan chiar nu ma astepam sa pui asta pe blog... dar acum ca ai pus-o esti demna sa-l ai pe nii-sama ca aajutor XD

    RăspundețiȘtergere

Cititorii au incercat sa ma omoare azi :