vineri, 13 august 2010

Ca un fluture


"Am avut un vis odata. A fost adevarat, atat de apropiat de realitate. Inca nu stiu, dar am vazut o lumina alba si puternica, asemanatoare cu un soare mare, rotund si stralucitor. Pentru o clipa, am crezut ca razele lui puternica mi-au inclestat corpul si m-au legat de o lespede de marmura, caci o simteam rece la spate. Nu stiu cat am zacut acolo, icnepusem sa nu imi mai simt trupul, dar in scurt timp soarele alb s-a transformat intr-o minge mare de foc. Incepusem sa ma incalzesc, caldura ma cuprindea usor, iar lespedea a disparut.
M-am ridicat incet in piciodare si am privit in jur. Holdele aurii si intinse ale lanului de grau cuprindeau intregul privirilor mele. Oriunde m-as fi uitat, linia stralucitoare a orizontului marginea cerul albastru ca un lac adanc si singur. Un ciripit de pasare a inceput sa rasune, dar nu se risipea in departare, ci se intorcea, de aprca ar fi cantat intr-o camera goala. Am incercat sa gasesc in orice parte un capat, am fugit, gafaind. Era cald, iar eu eram obosita, dar si speriata. Aerul parea din ce in ce mai greu de repirat, parca as fi fost intr-un borcan de sticla transparenta care ma tinea captiva ca pe un fluture.
Ma zbateam, incercand sa gasesc o cale de iesire. M-am oprit brusc, iar inima a icneput sa imi bata foarte repede si tare. Un tipat ascutit a spart linistea. In fata mea a aparut o creatura mica si verde, hidoasa, asemanatoare cu o pasare, dar cu un singur ochi, fara cioc, iar printre dintii ascutiti se zarea o limba albastra.
- Ia-ma acasa ! striga ea, iar vocea semana cu cea a pasarii care cantase mai devreme.
Am tipat din nou, pe masura ce creatura se apropia de mine, apoi am incercat sa fug, dar pamantul s-a crestat sub picioarele mele si am cazut intr-o prapastie ce imi parea fara fund. M-am trezit intr-un tipat, dar nu al meu, ci al femeii din filmul horror de la televizor."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cititorii au incercat sa ma omoare azi :