joi, 25 august 2011

Wonderful




"Daca zilele trecute lucrurile meregeau rau, acum merg si mai rau. Pentru ca totul sa fie clar cititorilor inexistenti, o sa o iau cu inceputul si voi povesti totul la modul general si cu cat de multe detalii imi permite confidentialitatea sa dezvalui.
Lucrurile sunt destul de simple. Cele doua persoane extrem de importante, prietenele mele cele mai bune, sunt plecate impreuna cu cortul si nu au semnal. Pe langa faptul ca mi-as dori sa fiu si eu acolo cu ele, nu pot sa vorbesc la telefon pentru ca nu au semnal in varful muntelui.
In al doilea rand, surorile mele de suferinta July si Roxanne sunt plecate si ele undeva la mama naibii pe munte si nu au semnal. Totul devine interesant, nu ?
Prietenul meu cel mai bun este ocupat cu prietena lui proprie, care este extrem de draguta si la care tin foarte mult, dar il impiedica de la a-si petrece ziua ascultandu-ma cum ma plang. Asta e bine pentru el, dar pentru mine este un mare dezastru.
Si pentru ca totul sa fie din ce in ce mai prost, am primit partial ce imi doream din totdeauna. Nu, evident ca nu o sa spun mai multe, dar toti isi amintesc de dorinta mea nebuna "I want to fall in love" care nu s-a implinit pana acum. Nu voi spune ca tocmai a devenit realitate, pentru ca nu este adevarat, dar s-a infatisat mie intr-o forma mai distorsionata si mai ciudata, dar care, ca de obicei, ma face nefericita.
Deci ? Vrea cineva sa auda continuarea ? Cred ca este deja absolut evident ca mi-a revenit starea de depresie si ma simt mai singura ca niciodata (bine, exagerez spunand "niciodata" pentru ca evident ca am avut momente si mai proaste, dar acum mi se pare a fi sfarsitul lumii). Ce poate fi mai placut decat sa suferi de una singura in timp ce toata lumea uita de mine ? Eh, o sa trec peste asta. Singura mrrr...
Uh. And by the way, sufar de prostimus acutis. Nu e minunat ?"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cititorii au incercat sa ma omoare azi :