miercuri, 10 august 2011

Al meu


"A trecut atata amar de vreme de cand am pus ultima data mana pe creion si am schitat gandurile mele pe hartie sub forma unor semne numite sugestiv litere. Afara ploua din nou in aceasta seara, iar eu, afara fiind, am intalnit din nou picaturile de ploaie si le-am imbratisat, asa cum obisnuiam sa fac odata. Stiu ca cerul plange, ca si mine. Acestea sunt lacrimile pe care nu le-am varsat niciodata, desi mi-as fi dorit. Acele lacrimi pe care unii le-au vazut, altii nu.
Este vara din nou. Parca atata timp a trecut de cand am crezut ca am gasit fericirea si m-am inselat. Dar pentru ca aceasta fericire pe care o intalnisem nu era una eterna nu a insemnat ca nu mi-a facut inima sa tresalte. A fost o bucurie temporara, urmata de acele lacrimi nevazute, apoi de un zambet amar si o alta pofta de viata, ca la inceput.
M-am saturat sa imi pun fericirea in mainile altora. Ma gandeam ca daca voi reusi sa gasesc acea persoana pe care sa o iubesc si care sa ma iubeasca voi putea sa ma simt implinita, dar el nu mai vine si eu continui sa sper.
Numai vreau sa visez la nemurire cand stiu ca moartea vine cu pasi repezi, inca de cand incepi sa traiesti. Nu imi mai pun fericirea si sperantele in aparitia asa-zisului Fat-Frumos care sa schimbe perceptia mea asupra lumii si sa ma implineasca. Nu mai vreau.
Am incetat sa mai cred ca el va aparea, pentru ca am crezut mult timp in aceasta si nu s-a intamplat nimic. M-am ridicat, am cazut si am revenit dupa aceea de unde plecasem. Si nu m-a ajutat cu nimic, doar a reusit sa sfasie bucati din sufletul meu pe parcurs. Nu mai accept.
Acum, sunt impacata cu mine insami. Stiu ca daca asa-numita dragoste va veni la mine intr-o zi, se va intampla pentru ca asa este scris. Si daca nu este scris, atunci voi reusi eu sa imi fauresc propria fericire si sa ma bucur de viata, pentru ca nu am mai multe si stiu ca moartea nu imi va da o a doua sansa.
Afara numai ploua. E doar liniste si se aud greierii pe fundal. E racoare. Vara e in toi si eu visez la viitor. La viitorul meu, si nu al nostru."

2 comentarii:

Cititorii au incercat sa ma omoare azi :