marți, 17 mai 2011

Inghetata cu tristete


"Am impresia ca de la inceput si pana acum ma invart intr-un cerc continuu al existentei mele stupide, inferioare si extrem de plictisitoare.
Uit cum sta treaba. E ceva ce probabil ai auzit de sute de ori pana acum, dar problema mea cea mai mare e un tip. Nu e orice tip banal, pe care ajungi sa il cunosti repede, care iti este prieten si dupa devine mai mult. Pentru mine, tipul asta e un mister. In afara faptului ca nu stiu nimic despre el decat ce scrie pe facebook (and Hell yeah, I'm a facebook stalker now) si lucrul asta ma intristeaza absolut. Si pe langa acest fapt jalnic, el nici macar nu stie ca exist.
Ma amuza ironia vietii mele "amoroase", asa cum multi prefera sa o numeasca, dar pe mine ma enerveaza acest termen asa ca o sa ma limitez la a-l mentiona o singura data in cadrul postului de azi.
Recapituland, observam ca problema mea cea mai mare e ca nu pot sa imi tin ochii acasa si a trebuit absolut sa imi bag in cap fara voia mea imaginea si sa imi starnesc interesul pentru acest tip care nici macar nu stie ca exist.
Asta suna ca un anunt matrimonial, dar oricine este in stare sa dea un sfat stie unde ma gaseste. Pe mine ma depaseste situatia."

Un comentariu:

  1. Sfat 1: ineaca-ti amarul in inghetata, ( icecream stalker) indulcire garantata
    Sfat2: incearca sa te apropii de el, intereseaza-te de persoana lui la prieteni si... asteapta, poate va veni imprejurarea potrivita sa va cunoasteti
    sfat 3 : Look at my "big grin" face and laught!


    Peace, al tau fiu de la ciochiuta, Gigel

    RăspundețiȘtergere

Cititorii au incercat sa ma omoare azi :