luni, 14 iunie 2010

Inima de purpura


"Un purpuriu intens si sangeriu se rpelinge pe chipu-mi indurerat. Privesc oglinda cu sticla ca de gheata si trupurile efemere de ingeri ma inconjoara. Cu aripile lor albe ca de nori isi scutura cununa de stele si ma invaluie intr-o mare de boiangic.
Ochii-mi de un violet ca cerul scurg lacrimi sub urme de pasi de demon. O imbratisare ce-mi arde pielea, stransa si fierbinte, ca suflul unei veri demult pierdute, ma simt inconjurata si restransa doar de libertatea unei etere oglinzi ce ma priveste.
Zbor pe aripile unui pegasus, pe spatele unui inorog incoronat cu un corn mov. Si tin in mana o cheie purpurie acoperita cu sange. Si zbor.
Dar nimic nu este mai violet decat inima mea cea impietrita - infasurata intr-o esarfa de toamna, sta ascunsa ca o piesa de puzzle - niciodata gasita."

Un comentariu:

  1. "Ochii-mi de un violet ca cerul scurg lacrimi sub urme de pasi de demon" wow ..ma rog la ce ma asteptam doar e neechan ...inspiratia ei intrece masura ... mi-ar place sa pot sa desenez ceea ce tu poti sa scrii:-?
    desigur ..inafara de partea cu pegasus si inorogi .. tot cai sunt si n uimi plac caii...
    kon sais schalapadooo^^

    RăspundețiȘtergere

Cititorii au incercat sa ma omoare azi :