sâmbătă, 27 februarie 2010

Me, Myself and I.



"Sunt o Papusa, cu chipul incremenit in portelan. Am intiparit pe fata un zambet, si acesta fals pentru a ascunde ca, in interior, sunt goala. Sunt un Fulg de nea, poti sa crezi ca m-ai prins, dar mereu cand vei deschide pumnul, vei realiza ca nu sunt acolo.
Sunt Yin si Yang, mereu in echilibru si mereu opusa persoanei care sunt.
Sunt Soarele si Luna. Stralucesc uneori, sunt plina de viata si optimista, bucuroasa si copilarosa. Alteori, sunt intunecata, plang si sunt pesimista, melancolica si foarte matura. Sunt Cerul pe care ma inalt in fiecare zi si noapte. E ploaie, furtuna cu tunele si fulgere intr-un timp, e senin, e innorat sau o mare de raze.
Poti sa ma cauti, dar n-ai sa ma gasesti. Poti sa ma vezi si, totusi, eu sa nu fiu acolo. Vei avea nevoie de mine si nu vei realiza.
Poti sa ma stii, dar niciodata nu ma vei cunoaste cu adevarat."

2 comentarii:

  1. "Si doar o persoana a pasit in visul iernii si a adus primavara..."
    Sper ca soarele sa rasara curand. Mi-e frig.

    RăspundețiȘtergere
  2. din cele 44 de masi pe care le posed am ales una ,care cand mi-am pus-o a ramas intepenita ^^

    RăspundețiȘtergere

Cititorii au incercat sa ma omoare azi :