vineri, 26 februarie 2010

Running around the PC


Este seara. Luminitele ploii se scalda lin in bataia razelor lunii. La geamul meu, picaturile ma privesc din spatele intunericului. Eu...alerg in jurul calculatorului.
M-am obisnuit sa fac asta, mi se intampla destul de des sa nu am ce face. Blog-ul acesta este rezultatul plictiselii. Vroiam sa fac ceva interesant si de ceva vreme aveam nevoie de un caiet pe care sa imi notez visele.
Stiti si voi, acele vise ciudate care se adeveresc mereu si pur si simplu nu vreau sa le mai uit pentru ca exista pericolul sa imi scape ceva important. Ma rog, intelegeti voi...
Voi folosi acest blog. Este interesant, simpatic, colorat, negru, oricum altcumva decat mine - eu sunt irationala.
Bucurati-va de ratiune ! Alaturi de mine, veti descoperi ca nu exista asa ceva...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cititorii au incercat sa ma omoare azi :