duminică, 28 februarie 2010

Frozen



"In sufletul tau adanc, nicio sclipire de fericire nu patrunde, este totul un intuneric dens si misterios. Am incercat si, crede-ma, am incercat sa trec peste aceasta patura, dar incercarea mi-a fost inutila.Inima ta rece ca gheata nu mi-a permis si m-am ranit in acele sale inghetate, am fost ranita si am suferit zile intregi, luni intregi, pana cand am secat. Am fost trista, am fost distrusa, am crezut ca nu mai exista niciun motiv sa traiesc, dar mereu si mereu mi-ai aparut in cale ca si cum nimic nu mi s-ar fi intamplat.Mi-ai zambit si, intr-un moment, tot cerul meu cel intunecat si rece s-a inseninat si am vazut eu de aceasta data lumina, acea lumina pe care tie nu am putut sa ti-o aduc.Am simtit caldura soarelui, acea caldura care nu a putut sa iti incalzeasca inima inghetata.Dar am simtit si acel sentiment de eliberare ca si cum natura ofteaza dupa furtuna. Am oftat si eu, iar suspinul meu a fost adanc.

Apoi am tipat.

A fost un urlet prelung, in noapte. M-au podidit lacrimile si vocea mi-a obosit, gatul mi s-a uscat si am ramas fara voce, dar urletul nu a incetat. Am continuat sa tip, dar tu nu m-ai auzit. Atunci a fost momentul in care am realizat ca totul se sfarsise, inima mea suferise destul si fusese rupta in bucatele si calcata in picioare de ceva vreme si nu mai suportam. Am pus punct la toate si mi-am reluat viata, dar nu ai putut sa ma lasi in pace."Hey !" mi-ai spus tu si am simtit cum imi tresalta inima de bucurie. "Ma intorc imediat" ai continuat tu si atunci am stiut ca imi fac rau singura.

Pleaca, demonule, lasa-mi inima si sufletul in pace, nu ti-a fost de ajuns cat am suferit.

Dispari din viata mea, sarpe plin de venin care se ascunde in gheata, sub acea patura alba de zapada.

Nu te mai intoarce niciodata, nu imi mai vorbi si nu ma mai privi, nu iti dai seama ca ma doare ?

Prezenta ta si vorbele tale odata imi incalzeau inima, dar am realizat ca tot ce se afla in spatele lor era invidia - ma invidiai pentru ca inima mea era calda, plina de iubire si bucurie, iar a ta era rece si inghetata.

Esti fericit acum, demonule, esti fericit ca m-ai inghetat si pe mine ?"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cititorii au incercat sa ma omoare azi :