joi, 4 octombrie 2012

Balanta din cafea

Iar asta este pentru ca eu si consoarta mea Ximus Merlinus al XII-lea ne-am dat pe calea vrajitoriei si ne petrecem orele citind in cafea si dand in carti. Un alt motiv pentru care balanta se afla in cafea este datorita mamei Merlinus, care stie sa citeasca in cafea si ii citeste lui Senko Merlinus in fiecare zi.
Ca urmare, am o balanta in cafea, ceea ce ma inclina sa cred ca nu numai am o alegere de facut, dar si ca viata mea penduleaza intre doi poli ai existentei. Mai intai este cel profesional - cariera stralucita pe care mi-o doresc de atata vreme si pentru care as sacrifica chiar si viata personala. Pentru ca au fost atatea dati cand m-am vazut si am simtit ca sunt pregatita sa fiu singura in viata, nu numai pentru ca probabil nu o sa gasesc o persoana care sa poata sa stea cu mine mai mult de cateva luni, dar si pentru ca meseria pe care mi-o aleg consuma foarte mult timp.
Asa ajungem noi la cel de-al doilea taler al balantei - cel sentimental. Pentru ca am crezut ca pot sa ingrop sentimentele si sa ignor existenta "Valetului de trefla", care imi tot apare in carti de ceva vreme, insa am descoperit ca prin a nu ma gandi la el nu fac decat sa prelungesc agonia. Asa ca m-am decis sa accept lucrurile asa cum sunt, sa incerc sa echilibrez balanta si sa aduc lucrurile pe fagasul lor normal.
Talerul sentimental este inca ridicat, nu are greutatea necesara pentru a cobori, asta pentru ca in incercarea mea disperata de a uita, de a-mi ignora inima, am indepartat singura persoana care mi-a aparut cu un fir rosu legat de mana, iar in capatul cellalt eram eu.

Hey, stiai ca din prima clipa in care te-am vazut, am simtit ceva special ? Nu cred in dragoste la prima vedere, nu iti face griji, dar am stiut ca, intr-un fel ciudat, a fost mana sortii ca ne-am intalnit. Am stiut ca ne vom revedea, si asa a fost. Si stiu ca nu o sa ramai doar o imagine a trecututui. Undeva, in viitor, existi. Sper eu, curand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cititorii au incercat sa ma omoare azi :