vineri, 7 septembrie 2012

Baloane

E atat de fragila realitatea in care traiesc acum, incat mi-e frica sa nu fac un pas gresit si sa o distrug. Ca un balon de sapun care pluteste in aer, e de ajuns sa bata putin vantul sau sa sufli pe ea si poc! Se duce. Mi-e frica sa nu ranesc aceasta realitate delicata, pentru ca imi place mult prea mult si nu vrea sa se sperie si sa dispara, sa fuga, pentru ca atunci cand o superi si isi ia ramas bun de la tine, nu se mai intoarce. De asta poti sa fii sigur.
E ca un pahar de cristal subtire, prin care potin sa vezi euforia si fericirea limpede, dar daca numai un stop de apa tulbura aceasta claritate, nimic nu mai este la fel. Mi-e frica sa ma misc, sa rad, sa ma bucur, ca sa nu cada cumva paharul de cristal si sa se sparga. Vreau realitatea asta sa dureze o vesnicie.
Dar care este istoria acestui balon de sapun pe care il pretuiesc atat de mult ? Pai, nu este cu mult diferit fata de cel de dinainte, doar ca acesta, fiind mai frumos si avand inauntrul sau cativa oameni in plus, devine mai sensibil. Si e vina acestor oameni ca tin atat de mult la realitatea asta, si uneori imi doresc ca fericirea mea sa nu depinda atat de mult de altii, dar stiu ca nu se poate. Traiesc printre oameni si depind de ei, la fel si bunastarea, euforia si perfectiunea lumii mele.
Balonul de sapun se poate distruge daca greutatea oamenilor pe care ii sustine este foarte mare. Si aici vorbim de oameni grei, si de omul care cantareste cam prea mult, si care mi-e frica sa nu distruga paharul de cristal. Pentru ca desi e cel care a facut realitatea asta atat de pretioasa, e tot cel care poate sa faca totul neclar. Mi-e frica sa nu umple paharul de cristal cu sange, si sa imi intunece privelistea.
Imi este atat de frica deoarece totul este prea frumos ca sa fie adevarat. Si nu vreau sa ma gandesc la asta, nu vreau ca gandurile negre sa ma impiedice sa fiu fericita. Asa ca o sa ignor piticul dintr-un colt al creierului care imi sopteste ca paharul este fragil si o sa continui sa protejez acest balon cat pot de bine, pentru ca este asa de frumos, incat nu vreau sa ii mai dau drumul. Balonul meu perfect de sapun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cititorii au incercat sa ma omoare azi :