vineri, 18 martie 2011

Iubitul meu strain,

"15 martie 2011



Am fost in cautarea iubirii parca de la inceputul timpurilor, dinainte sa existe un "eu" sau un "tu" mi-am dorit sa fie un "noi". M-am amagit cu himere, mi-am facut iluzii, pe care fiecare le-a spulberat in cel mai crud mod posibil.
Mi s-a spus ca este inutil, oricat as cauta, nu il voi gasi pe acelasi in fata caruia daca m-as deschide, m-ar accepta cu tot ce am eu mai bun si tot ce este mai rau inlauntrul meu.
Ai putea sa-mi spui si tu ca sunt nebuna, sa fugi, sa te ascunzi, sa imi frangi inima si sa imi distrugi iluziile, acum nu mai conteaza nimic din toate acestea. Eu stiu, am stiut din prima clipa in care te-am privit ca nu vreau ca alti ochi sa imi vorbeasca vreodata, doar ai tai.
Sunt fericita si implinita acum ca te-am intalnit, dupa lungi si istovitoare cautari. Iar tu, de vei vrea vreodata sa ma intalnesti, iti va fi imposibil - eu voi fi plecat demult. Caci in timp ce tu ai devenit universul meu cu totul, eu voi fi doar o necunoscuta, din multe altele pe acest pamant.


Cu toata dragostea si sinceritatea,
O femeie"

2 comentarii:

  1. Hehe.
    Profa' de romana ne-a pus in clasa sa facem cate o scrisoare de dragoste. Asta e rezultatul "muncii" de cinci minute a mea si a colegei mele de banca ^^

    RăspundețiȘtergere

Cititorii au incercat sa ma omoare azi :