vineri, 10 decembrie 2010

Acum


"Stau si incerc sa imi amintesc trecutul, il compar cu prezentul si imi dau seama ca nu seamana deloc. Unde au disparut acele zile pline de viata, luminoase, in care nimic nu ma putea face sa ma intristez ? Nu mai stiu.
Vreau sa vina din nou vara, sa pot sa visez, iar visele mele sa nu fie spulberate. Vreau sa fiu fericita. Acum ca iarna a venit, nu a omorat numai natura, ci si bucuria din sufletul meu.
Iti amintesti ?
Obisnuiam sa facem totul mai frumos doar zambind. Si zambeam pentru ca nimic nu putea sa ne umbreasca vreodata chipurile. Asta a fost demult, nu-i asa ? Timpul a trecut si a sters cu buretele orice urma din ce a fost.
As vrea sa ma intorc, acolo, in acea noapte atat de speciala de vara, sau chiar in acea seara de toamna, in care, desi era atat de frig afara, nu numai hainele imi tineau de cald.
Iti amintesti ?
Eu da, si stau si ma gandesc si ma intreb cand s-a terrminat totul ? Parca ieri era altfel, dar ieri era o alta zi dintr-o luna indepartata. Ieri cel adevarat a fost rece, tacut, ocupat de greutati.
Iti amintesti ?
Obisnuia sa fie altfel. Acum..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cititorii au incercat sa ma omoare azi :